Termeni si Conditii de utilizare a website-ului https://gresiepremium.ro/
Ca orice comunitate care se guvernează după anumite reguli, utilizatorii acestui site trebuie să respecte regulile comunităţii unde ajung şi nu cele ale comunităţii de unde sosesc. Astfel, ne aşteptăm ca vizitatorii site-ului nostru să respecte regulile comunităţii gresiepremium.ro denumită în continuare gresiepremium.ro.
gresiepremium.ro funcționează în conformitate cu legile din România, cu sediul în Bucuresti.
Site-ul https://gresiepremium.ro este un site de prezentare online catalog online si are ca scop promovarea serviciilor si produselor oferite de noi.
Prin utilizarea acestui website se consideră că acceptaţi în mod automat termenii şi condiţiile prezentate pe această pagină cat si cu conditiile de Prelucrare a datelor cu caracter personal si Politica de utilizare Cookie. În caz contrar, este dreptul dumneavoastră de a înceta navigarea paginilor de Internet de la adresa https://gresiepremium.ro.
Orice vizitator foloseste site-ul pe riscul propriu, iar termenii şi condiţiile sunt aplicabile pentru gresiepremium.ro.
- Drepturi de autor. Toate materialele prezentate pe acest site sunt proprietatea noastra sau a furnizorilor nostri şi nu pot fi copiate, reproduse, modificate, transmise, distribuite, vandute sau folosite în scop comercial fără acordul scris, în prealabil. Utilizatorii au dreptul de a distrubui conţinut pe reţele sociale sau alte site-uri în scopul recomandării sau promovarii web site-ului, fără a altera conţinutul, prin link-uri catre paginile site-ului nostru. Totuşi, dacă contextul în care sunt făcute aceste direcţionări contravine politicilor gresiepremium.ro sau aduc un prejudiciu imaginii gresiepremium.ro, ne rezervăm dreptul de a solicita eliminarea linkurilor respective, iar utilizatorul are obligatia de a şterge linkurile respective în termen de 48 de ore de la solicitare.
- Preţurile afisate pe acest site pot fi modificate fara o anunţare prealabilă a utilizatorilor. Preţurile nu sunt cu titlu de ofertă garantată şi nelimitată în timp.
- Informaţiile, comentariile şi comunicatele de pe gresiepremium.ro nu constituie consultanţă pentru investiţii, recomandări de tranzactii sau oferte de vanzare concrete şi pot fi retrase sau modificate fără notificare în prealabil.
- Preţurile serviciilor sunt însoţite de anumite specificaţii. În cazul în care utilizatorul are nevoie de servicii cu alte specificaţii, gresiepremium.ro poate solicita sau nu un preţ diferit decât cel afişat pe acest site.
- gresiepremium.ro nu răspunde de conţinutul grafic sau contextual al site-urilor din portofoliu sau site-urilor partenere. Site-urile din portofoliu pot fi modificate, şterse ori înlocuite fără notificare şi nu vor reprezenta în toate cazurile calitatea lucrarilor gresiepremium.ro.
- gresiepremium.ro are dreptul de a refuza cereri care contravin politicii companiei sau legislaţiei în vigoare. Serviciile şi preţurile afişate nu sunt cu titlu de garanţie pentru orice cerere venita din partea utilizatorilor.
- gresiepremium.ro nu este responsabil, în nici un caz, pentru daune care ar putea rezulta din erori sau lipsa de acuratete a unor materiale de pe acest website.
- Informaţiile pe care utilizatorul le furnizează, fie ele informaţii explicite sau informaţii cu caracter statistic, se supun regulilor de confidenţialitate.
- gresiepremium.ro nu poate fi făcut răspunzător pentru eventualele greşeli apărute pe site sau pentru orice daune care ar putea apărea de pe urma acestora. În orice caz, semnalarea lor este foarte apreciată de echipa gresiepremium.ro.
- Preţurile afişate pe https://gresiepremium.ro sunt afişate în EURO sau LEI si este specificat daca conţin sau nu TVA şi pot fi modificate fără notificare în prealabila. De asemenea, gresiepremium.ro işi rezervă dreptul de a modifica disponibilitatea sau structura pachetelor de servicii făra notificări prealabile. Pretuirile nu contin costurile logistice pana la clientul final. PRETURILE AFISATE NU SUNT CONTRACTUALE.
- gresiepremium.ro nu poate garanta că mesajele trimise catre gresiepremium.ro vor fi primite în forma iniţială sau ca mesajul va ramane confidenţial în timpul transmiterii.
- Politica de confidenţialitate. Vă rugăm să accesaţi şi să citiţi şi secţiunea Politica de confidenţialitate deoarece se aplică vizitei pe acest site.
- Site-ul conţine link-uri catre alte site-uri. gresiepremium.ro nu este răspunzător pentru conţinutul acestor site-uri, în cazul în care acele site-uri nu funcţionează corect ori sunt încărcate de malware. În orice caz, semnalarea acestor situaţii este foarte apreciată de echipa gresiepremium.ro.
- Denumirea GRESIE PREMIUM este marcă proprie dezvoltata si mediatizata al gresiepremium.ro. Folosirea fără drept sau acord scris a tuturor materialelor Gresie Premium, gresiepremium.ro este strict interzisă.
Ultima actualizare: 08.06.2018
Termeni si conditii de utilizare / Prelucrarea datelor cu caracter personal / Politica de utilizare Cookie
Anexa Factura/Proforma/Oferta/Conditii de vanzare/Termeni/Marcaje
Contract de furnizare de produse
Se considera acceptat si semnat si fara semnatura olografa in conditiile de mai jos.
Contractul este considerat semnat si acceptat de parti in lipsa unei semnaturi olografe pe acest document daca urmatoarele conditii au fost indeplinite
• Sa transmis draft contract prin email si sa confirmat comanda prin efectuarea platii de catre Beneficiar/Client.
• Prezentul contract este considerat incheiat la data transmiterii acestuia catre Beneficiar/Client.
Produsele
Sunt obtinute in urma unui proces tehnologic, procesul de fabricare, din care rezulta un produs nou, recunoscut comercial, care este diferit, prin caracteristicile sale de baza, prin scop sau prin utilitate, de componentele sale.
Originea produselor si serviciilor poate fi distincta;
Destinatie finala incoterms
DDP (Delivery Duty Payed) transportul este platit, locul unde Furnizorul are obligatia de a furniza produsele daca a fost comunicat si achitat costul si adresa pentru livrare;
DDU (Delivered Duty Unpaid) – transportul nu este platit, marfa este livrata din Depozit Gresie Premium – Drumul Sabareni, Nr 26, Sector 6, Bucuresti, Romania.
Ambalarea si transportul produselor
a. Furnizorul are obligatia de a ambala produsele pentru ca acestea sa faca fata transportului.
b. Destinatia finala a produsului este Romania Depozit Furnizor Gresie Premium
Livrarea produselor si documentele care le insotesc
a. Furnizorul are obligatia de a livra produsul conform descrierii, pana la data inscrisa pe factura proforma sau transmis Beneficiar/Client si de la plata sumelor prevazute ca avans.
b. Furnizorul va transmite Beneficiarului documentele care insotesc produsul: factura fiscala; certificatul de calitate si garantie in original sau electronic conform legislatiei in vigoare prin posta, curier, posta electronica.
c. Certificarea de catre Beneficiar a faptului ca produsele au fost livrate partial sau total se face in momentul receptiei, prin semnarea de primire de catre reprezentantul autorizat al acestuia, pe documentele emise de Furnizor pentru livrare sau prin primirea prin posta/posta electronica a documentelor de livrare Aviz si Factura
fiscala daca nu are obiectiuni la primirea acestora atunci se considera livrata si acceptata. In lipsa unui reprezentant legal al beneficiarului la momentul livrarii marfa se considera livrata daca furnizorul a respectat instructiunile primite de la beneficiar fara alte formalitati.
d. In cazul in care este necesara o completare la comanda anterioara, fabricile taxeaza cantitatile mici cu o taxa de picking pentru splitare palet, palet nou, ambalare si pregatire logistica pentru livrare/transport de la 20 eur+TVA. Deasemeni firmele de logistica taxeaza pret pe palet indiferent de cantitatea sau dimensiunile acestuia cu preturi de la 120 euro + TVA.
Atunci cand lansati o comanda aveti in vedere pierderile tehnologice, placi suplimentare pentru debitare plinta, greseli de montaj ale meseriasilor), etc.
Perioada de garantie acordata produselor
a. Garantia este garantia oferita de producator in conditiile prevazute de acesta si este disponibila la adresa https://gresiepremium.ro/wp-content/uploads/instructiuni.pdf, de la data semnarii procesului-verbal de predare/primire sau a livrarii marfii conform instructiunilor beneficiarului in conditii normale de transport, montaj, exploatare, functionare si intretinere.
b. Beneficiarul are dreptul de a notifica imediat producatorului marfii, in scris, orice plangere sau reclamatie ce apare in conformitate cu aceasta garantie.
c. Furnizorul sau producatorul nu pot fi considerati raspunzatori pentru greseli de montaj sau aplicarea unor solutii tehnice de montaj gresite, pentru alegerea gresita a produsului in scopul si pentru aplicatia finala sau pentru folosirea unor materiale neconforme cu scopul si caracteristicile tehnice ale profilului aplicatiei. Garantia montajului va fi asigurata de catre un montator calificat/certificat. Garantia materialelor de montaj va fi asigurata de catre producatorul acestora si va respecta conditiile de montaj din teren si calitatea si dimensiunile produsului.
d. Garantia marfii este asigurata de producator si este conforma certificatului de garantie emis de acesta pentru marfa livrata.
Pretul marfii si modalitatile de plata
a. Pretul contractului este cel inscris in factura proforma, oferta, factura fiscala.
Beneficiarul va efectua plata catre Furnizor in termenii conveniti si anume in maxim 3 zile prin transfer bancar.
b. Avansul platit de beneficiar este de minim 70% din valoare facturii de avans sau de marfa sau proformei cu tot cu TVA si se va achita dupa in termen de 3 zile, prin transfer bancar.
c. Data de la care se primeste avansul de catre beneficiar este data de la care incep obligatiile din prezentul contract si numai daca a fost platit integral.
Conditiile Contractului
Prin efectuarea comenzii de catre Beneficiar/Client acesta se obliga irevocabil sa achizitioneze marfa comandata la pretul si in cantitatea convenita in oferta sau si proforma au factura avans si se considera ca a luat cunostinta de aceasta atunci cand a achitat partial sau integral contaravaloarea acesteia.
Beneficiarul/Clientul declara ca a luat cunostinta de caracteristicile marfii referitoare la model, calitate, dimensiune, culoare, caracteristici, inclusiv elementele mentionate in catalogul si instructiunile si conditiile de garantie de pe siteul furnizorului de la sectiunea download/cataloage.
Beneficiarul cunoaste faptul ca la comanda/ordinul sai marfa este adusa special si de aceea acesta nu se poate razgandi in achizitionarea marfii.
Aceste comenzi partile au convenit si Beneficiarul/Clientul a acceptat ca pentru marfa comandata renunta la drepturile prevazute in OUG nr 34/2014 privind comertul la distanta.
Beneficiarul/Clientul se obliga sa ridicemarfa/ sa asigure conditiile necesare receptiei, in termen de maxim 5 zile de la notificarea de livrare, de la sediul vanzatorului.
Neprezentarea Beneficiarului/Cumparatorului/Clientului pentru a ridica marfa dupa expirarea termenului de 5 zile, duce automat la pierderea rezervarii, disponibiliatea produselor, si retinerea avansului de catre Furnizor ca daune interese provocate de catre Beneficiar/Client acestuia.
Diferentele cantitative si viciile aparente se detecteaza in momentul receptiei si trebuie obligatoriu notate in documenul de livrare (aviz, factura, CMR) sau intrun proces verbal de receptie cantitativa si calitativa a comenzii. Invocarea ulterioara a oricaror defecte sau vicii nu este acceptata.
In cazul in care Beneficiarul/Clientul renunta la comanda/comenzi/contract, pe langa pierderea avansului achitat, Furnizorul poate pretinde daune interese suplimentare egale cu 50% din valoarea marfii comandate.
Viciile ascunse in cazul comenzilor aduse la ordinul Beneficiarului/Clientului pot fi reclamate in termen de 5 zile de la ridicare, doar daca produsele nu au fost montate si au ambalajul nedeteriorat.
Montarea produselor implica acceptarea acestora de catre Beneficiar/Client.
Vanzatorul nu este raspunzator daca defectul produselor se datoreaza utilizarii necorespunzatoare sau depozitarii incorecte a acestora.
Orice comanda ulterioara se considera acceptata doar in momentul confirmarii scrise a furnizorului.
Viciile de fabricatie vor fi solutionate de catre producator prin intermediul Furnizorului.
Comanda se considera transmisa si plasata atunci cand aceasta a fost transmisa in orice forma de catre Beneficiar/Client prin mail, whatsapp, etc
INFORMATII REFERITOARE PRODUSE/LIVRARE/CALITATE/MARCAJ
Rectificare – procedeu tehnologic de ajustare a dimensiunii astfel ca produsul sa aibe exact dimensiunile inscrise pe ambalaj, dupa debitarea exacta se finiseaza taietura prin rectificarea acesteia, la final produsul va avea taieturi in linii drepte la 90*. Calitatea placilor nerectificate nu este inferioara placilor rectificate.
Natural – produsul este cu finisaj natural mat sau este nerectificat conform specificatiilor colectiilor. Calitatea placilor nerectificate nu este inferioara placilor rectificate.
Satinat – finisajul este mat satinat
LAPPATO – aspectul si finisajul este semi polished, fiind o lustruire superficiala a suprafetei placilor
STRUTTURATO, GRIP – placile au un aspect rugos, aderent care nu permite alunecarea.
Polished, Levigato – finisajul este lucios obtinut prin polishare in mediu abraziv umed.
Calitatea A/1 este o calitate superioara fara imperfectiuni si este conforma standardelor de calitate din catalog sectiunea tehnica a produsului.
Pentru aceasta nu se accepta retur in cazul comenzilor externe. Pentru Calitatea A/1 producatorul recomanda rosturi de minim 2 mm.
Calitatea EOL (END OF LINE) – este o calitate superioara fara imperfectiuni si este conforma standardelor de calitate din catalog sectiunea tehnica a produsului.
Pentru aceasta nu se accepta retur in cazul comenzilor externe. Pentru Calitatea A/1 producatorul recomanda rosturi de minim 2 mm.
Modelele si dimensiunile etichetate EOL nu se pot comanda in viitor si sunt disponibile doar in cantitatea ofertata.
Calitatea FUORI PRODUZIONI (OUT OF PRODUCTION) – este o calitate superioara fara imperfectiuni si
este conforma standardelor de calitate din catalog sectiunea tehnica a produsului.
Pentru aceasta nu se accepta retur in cazul comenzilor externe. Pentru Calitatea A/1 producatorul recomanda
rosturi de minim 2 mm.
Calitatea BULK – este o calitate mixta. Placile si cutiile nu au fost sortate, verificate, se vinde AS-IS
“As-is” inseamna ca vanzatorul vinde si cumparatorul cumpara un produs in orice conditie exista si
cumparatorul accepta produsul in conditia in care se afla cu toate viciile existente prezente si viitoare, marfa
nu are garantie.
Calitatea B/MS/SE/S este o calitate mixta. Placile etichetate B/MS/SE pot avea imperfectiuni grafice de suprafata cum ar fi puncte, picaturi sau modificari ale venaturii grafice, diferente de ton sau culoare fata de placile din caloage, imperfectiuni de taiere si ciupituri ale suprafetelor pot fi prezente, modificari ale suprafetelor
si liniaritatii acestora, defecte pe partea din spate a placii. Cal B/MS/SE NU este conforma standardelor de calitate din catalog sectiunea tehnica a produsului. Pentru calitatea B/MS/SE, producatorul acorda o garantie limitata. Se vinde AS-IS.
Conditii de retur pentru Cal B/MS/SE: se accepta returul placilor cu defecte pentru cal B/MS/SE in maxim 48 h de la livrare in urmatoarele conditii – Daca placile nu pot fi montate sau prezinta defecte majore. Marfa sa fie in ambalaj original fara urme de montaj sau debitate si sa fie livrata la depozitul Gresie Premium.
Pentru Calitatea B/MS/SE producatorul recomanda rosturi de minim 2-3 mm.
Stock Clearence – marfa provine de la furnizori care au un stoc limitat si doresc sa il vanda rapid pentru a face loc in depozit si nu pot livra cantitati suplimentare. Se vinde AS-IS (asa cum sunt).
Outlet – modele in cantitati limitate din colectii iesite din productie sau care nu mai fac parte din colectiile actuale. Se vinde AS-IS (asa cum sunt)
Verificarea montajului si a calitatii aspectului placilor
Pentru verificarea placilor producatorul recomanda Conform standardului UNI 11493.2013 Standard, paragraful 5.2.2: “O suprafata acoperita cu pardoseala trebuie inspectata vizual la o distanta minima de 1,5 m la nivelul ochilor. Iluminare oblica nu este permisa. Efecte de suprafata care in aceste conditii nu ar putea fi detectate, nu trebuie considerate defecte.”
Variatia de tonuri de culoare
Culoarea umbrelor sau nuantele tuturor placilor variaza intr-o anumita masura, de la o bucata la alta, la fiecare fiecare lot fabricat.
Cel putin cateva piese din aceeasi lucrare ar trebui sa fie revizuite ori de cate ori este posibil pentru a determina variante de culori acceptabileare. Orice intrebari sau nelamuriri legate de selectarea placilor ceramice trebuie sa fie clarificate inainte de montaj si taiere.
V1 = aspect uniform al nuantelor culorilor
V2 = usor variat al nuantelor culorilor
V3 = variatie moderata a nuantelor culorilor
V4 = variatie intensa a nuantelor culorilor
Variatia variaza in functie de grafica si designul placilor fiind exclusiv o variatie in functie de tema colectiei.
Indecele antialunecare R 9 – R 13, sistemul de masurare panta,
Ramp Testing for (R) Ratings – DIN51130
Factorii anti-alunecare ilustrati se refera la rezultatele unei anti-alunecari
in conformitate cu standardele prescrise de norma germana DIN 51130 alunecarile sunt exprimate printr-un
R urmat de un numar de la 9 la 13, unde 9 indica cel mai mic nivel anti-alunecare si 13 cel maxim.
R 9 panta 6-10°, High Risk, Zone uscate
Sali de intrare si scari cu acces direct din exterior; restaurante si cantine, magazine, cabinete si clinici, spitale,
scoli.
R 10 panta 10-19°, Moderate Risk, Zone care sunt aproape uscate
Bai si dusuri comune, bucatarii de la restaurante de mici deimensiuni; garaje si subsoluri
R 11 panta 19-27°, Low Risk, zone ocazional ude
Spatii de productie de alimente, bucatarii de la restaurante de dimensiuni medii, zone de lucru foarte murdare
cu apa si noroi, ateliere, spalatorii, hangare.
R 12 panta 27-35°, Low Risk, zone comerciale ude
Spatii in care sunt procesate alimente cu continut ridicat de grasimi, cum ar fi produsele lactate si subprodusele
acestora, uleiurile si carnea taiata; bucatarii In cazul in care se prelucreaza alimente cu continut ridicat de
grasimi, cum ar fi produsele lactate si produsele secundare, uleiurile si carnea taiata; bucatarii demari
dimensiuni.
R 13 panta 35°, Low Risk, zone permanent ude
Zone in care exista cantitati semnificative de grasimi sau unsori; spatii de procesare a hranei.
German National Standard test method; DIN51130
Rezistenta la alunecare pentru zonele în care oamenii merg cu picioarele goale este impartita in categorii de
la A, B, C.
A– zone uscate in care oamenii se plimba desculti si vestiare.
B – dusuri, bai, zone care inconjoara de piscine, piscina pentru copii, fundul bazinelor superficiale.
C – zona de trecere in piscina, suprafete inclinitate ale bazinelor de inot jacuzzi’s, gym showers
! De mentionat faptul ca indicele de alunecare al cazilor de baie este R10 (info: Kaldawei – Germania)
R-Value (Shod Foot) Pendulum Test Value (PTV)
R9 11-18
R10 18-34
R11 34-51
R12 51-70
R13 70+
ABC-Value (Bare Foot)
A 21-31
B 32-42
C 45+
Rezistenta la abraziune/tocire/frecare
PEI I – Zone cu trafic scazut
PEI II – Zone expuse la trafic mediu
PEI III – Zone expuse la trafic mediu-trafic intens
PEI IV – Zone expuse la trafic trafic intens
PEI V – Zone expuse la trafic trafic foarte intens
Instructiuni de montaj si certificari de garantie
https://gresiepremium.ro/wp-content/uploads/instructiuni.pdf
Certificare Origine EU
https://gresiepremium.ro/wp-content/uploads/367b445a-071a-4e7d-87b9-6cb6416bab4a.pdf
DOP
https://gresiepremium.ro/wp-content/uploads/43b3be0a-7f42-4b9e-a8b4-c5c902baf54e.pdf
Certificare USGBC
https://gresiepremium.ro/wp-content/uploads/3ac64de0-7625-4d26-a5b7-4517c0cb56da.pdf